متن و ترجمه آهنگ I would













وان دایرکشن


but that’s one thing you’ve already got

ولی اون چیزیه که تو الانم داریش

he drives to school every morning morning

اون هر روز صبح تا مدرسه میرونه

while i walk alone in the rain the rain

وقتی که من تنهایی تو بارون راه میرم

he’d kill me without any warning warning

اون بدون هیچ هشداری منو می کشت

if he took a look in my brain

اگه میدونست تو مغزم چه خبره!

would he say he’s in L-O-V-E?

میگه عاشقه ؟

Well , if it was me then i would i would

اگه من بودم میگفتم !

would he hold you when you ‘re feeling low؟

وقتی که حالت خوب نیست میتونه کمکت کنه و حالتو خوب کنه ؟

Baby , you should know that i would i would

عزیزم بدون که من میتونم

would he say he’s in L-O-V-E?

میگه عاشقه؟

Well , if it was me then I would i would

خوب ، اگه من بودم میگفتم

would he hold you Whan you’re feeling low?

وقتی حالت خوب نیست کمکت میکنه؟

Baby , you should know that i would

عزیزم بدون که من میتونم

back in my head we were kissing

تو ذهنم به عقب بر میگردم که داشتیم هم دیگه رو بوس میکردیم

I thought things were going alright

من فکر می کردم همه چیز داشت خوب پیش می رفت

with a sign on my back saying kick me

با یه صدا که از پشتم میگه منو با لگد بزن!!

reality ruined my life

حقیقت زندگی ، منو نابود کرد

go tommo go

برو تومو برو

(تومو اسم لوئیه)

it feels like i’m constantly playing

a game that i’m destined to lose

حس میکنم دارم دائما یه بازی که توش محکوم به باختم رو بازی میکنم

Coz  I  cant compete with your boy friend

چون من نمیتوم با دوست پسر.ت رقابت کنم

he’s got 27 tattoos

اون ۲۷ تا تتو داره

would he say he’s in L-O-V-E?

میگه عاشقه؟

well,if it was me then  i would i would

خوب اگه من بودم میگفتم

would he hold you when you’re feeling low?

وقتی که حالت بده ، کمکت می کنه ؟

baby,you should know that i would i would

عزیزم بهتره بدونی که من این کارو میکنم

would he say he’s in L-O-V-E?

اون میگه که عاشقه؟

well,if it was me then i would i would

خوب اگه من بودم میگفتم

would he hold you when you’re feeling low?

وقتی که حالت بده کمکت میکنه؟

baby,you should know that i would i would i would

عزیزم بدون که من میتونم

would he please you?

اون خوشحالت میکنه؟

would he kiss you?

بوست میکنه؟

would he treat you like i would i would , i would

اون طوری که من باتو رفتار میکنم رفتار میکنه؟

would he touch you?

لمست میکنه؟

would he need you?

بهت احتیاج داره؟

would he love you like i would?

اون طوری که من دوست دارم دوست داره؟

would he say he’s in L-O-V-E?

میگه که عاشقه؟

well,if it was me then i would

خوب اگه من یودم میگفتم

would he hold you when you’re feeling low?

وقتی که حالت بده کمکت میکنه؟

Baby , you should know that i would

عزیزم بدون که من میتونم

would he please you ?  would he please you?

خوشحالت میکنه ؟ خوشحالت میکنه ؟

would he kiss you ? would he kiss you?

بوست میکنه ؟ بوست میکنه ؟

would he treat you like i would like i would؟

اون طوری که من با تو رفتار میکنم رفتار میکنه ؟

would he touch you ?would he touch you?

لمست میکنه ؟ لمست میکنه ؟

would he need you ? would he need you?

بهت احتیاج داره ؟ بهت احتیاج داره ؟

would he love you like i would?

اون طوری که من دوست دارم دوست داره ؟

would he say he’s in L-O-V-E؟

میگه که عاشقه ؟

well,if it was me then i would i would i would

خوب اگه من بودم میگفتم

would he hold you whan you’re feeling low?

وقتی که حالت بده کمکت میکنه ؟

baby,you should know that i would ,i would,yeah,i would,yeah.

عزیزم بدون که من میتونم


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت21:39---5 دی 1393
تبادل بازدید وکسب درامد با ارسال نظر

در این روش وبلاگهایی که برای شما نظر میزارن شما برای تشکر به اونا نظر میدین این کار باعث افزایش بازدید وکسب درامد بیشتر میشه چون برای ارسال نظر باید روی وبلاگ شما کلیک کنند و تبلیغات شما نمایش داده میشه وافزایش موجودی .هنگام باز شدن popup اجازه دهید 6 ثانیه باز بمونه تا برای شما ودوستانتون افزایش موجودی داشته باشه .اگر در روز برای 1000 نفر نظر بزارین 1000 بازدید کننده و 6000 تومان درامدخواهید داشت

برای ارسال نظر حتما" لازم نیست یه متن بلند بنویسید هدف کلیک کردن روی وبلاگ دوستتونه یه تشکر خالی کافیه وبا دیدن نظر دوستتون میفهمه شما بودید وبراتون نظر میزاره

من لیست وبلاگهایی که میخوان در این سیستم کار کنن اینجا میزارم برای شروع لینک ارسال نظر پست ثابتتونو برام در قسمت ارسال نظر همین پست بزارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1393برچسب:وان دایرکشن,متن و ترجمه آهنگ,ساعت 16:6 توسط zizi|



      قالب ساز آنلاین